صراط

Political, social and cultural issues, and Analytical

صراط

Political, social and cultural issues, and Analytical

Political, social and cultural issues, and Analytical

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه وقت آمدن بود ؟!

http://seemorgh.com/images/content/content_a/society/000000111uftry.jpg

چند سال قبل در گرماگرم یک مناظره وقتی سخن از درس‌آموز بودن قیام عاشورا به میان آمد و بر ضرورت الگو گرفتن از مقاومت سالارشهیدان تاکید شد، طرف مقابل به اعتراض گفت: چرا از ماجرای عاشورا که به سوگواری برای شهدای کربلا اختصاص دارد استفاده ابزاری می‌شود؟ و چرا

  • ۰
  • ۰

سر انجام پس از دو روز حمله روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت به تجمع بزرگ مردم تهران برای بدرقه شهدا با اسم رمز «شهدا را برای یک جناح خاص مصادره نکنید!» روزنامه منتسب به خاندان هاشمی رفسنجانی پشت پرده تمام این حملات را با انتشار کاریکاتوری موهن علیه غواصان شهید برملا ساخت.

 
به گزارش رجانیوز، امروز پنج شنبه روزنامه آرمان کاریکاتوری موهنی را علیه غواصان دست بسته منتشر کرد که به خوبی نشان می دهد اختلاف اصلی این طیف نه با حاضران در تشییع شهدا و شعارهای آنها علیه آمریکا، بلکه بر سر اصل شهدا و مقدسات است. چنانچه در این تصویر موهن منتشر شده از شهدای غواص، دستهای بسته شده آنها بر روی عورت هایشان قرار گرفته و با بدن های عریان در حال معراج به سوی خدا هستند!
 
  • ۰
  • ۰

مرحله بیست و یکم: ما اجازه بازرسی از مراکز نظامی خود را دادیم اما آنها باید قول بدهند که اگر خواستند بر اساس این اطلاعات دانشمندان ما را ترور کنند بین هر ترور حداقل باید یک هفته فاصله باشد تا بتوانیم در شان این افراد مراسم ترحیم گرفته و رییس جمهور و وزیر امورخارجه فرصت داشته باشند در مراسم ختم و گرامیداشت آنها شرکت کنند! طرف غربی باید ما را درک کند که واقعا امکان حضور در بیش از هفته‌ای یک ختم برای دولت ممکن نیست و ما از این خط قرمز امکان ندارد کوتاه بیاییم. حرف استراحت و اوقات فراغت مسئولان است، الکی که نیست! ضمنا اگر هم خواستند در دو هفته تعطیلات نوروز کسی را ترور کنند باید طرف حتما اهل کیش باشد که مسئولان بتوانند در ختمش شرکت کنند و یادش را گرامی بدارند! وقتی میگیم اجازه بازرسی‌های مدیریت شده را دادیم یعنی این!