صراط

Political, social and cultural issues, and Analytical

صراط

Political, social and cultural issues, and Analytical

Political, social and cultural issues, and Analytical

  • ۱
  • ۰

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ شبکه اطلاع رسانی دانا، در این جوابیه آمده است: در ارتباط با واگذاری کارخانه کفش ملی که در مناظره تلویزیونی مورخ 10/03/92 بیان فرموده اید باستحضار میرساند که کارخانجات کفش ملی واقع در کیلومتر 18 بزرگراه فتح ( جاده قدیم کرج ) در طی سالهای 82 و 83 ( در دولت اصلاحات ) عملاً تعطیل و سپس قسمت عمده از زمینهای محل کارخانه به شرکت سایپا انتقال و نهایتاً در اواخر سال 83 شرکت کفش ملی به عنوان بخشی از دیون دولت به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار میگردد.

اما در دولت نهم و دهم با آنکه کارخانجات تعطیل شده بود، صندوق بازنشستگی کشوری بعنوان سهامدار اصلی این شرکت، مبادرت به ادامه فعالیت آن از طریق قرارداد با بیش از 110 تولیدکننده داخلی و عرضه کفشهای تولیدی آنها در 250 فروشگاه می نماید و بدینوسیله ضمن حمایت از محصولات تولید کنندگان داخلی موجبات اشتغال در این صنعت را فراهم نموده است.

خوشبختانه فروش و سود شرکت در طی 8 سال اخیر مرتباً در مقایسه با سال ماقبل خود افزایش چشمگیر داشته است بطوریکه پیش بینی می شود فروش شرکت در طی سال 92 به بیش از 1100 میلیارد ریال برسد.

  • ۹۲/۰۳/۱۲
  • صراط cerat

نظرات (۱)

  • ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼
  • سلام همرزم عزیز

    توتیای چشمم، خاک قدم های استوار شماست که گامهاتان را بر سبیل الله نهادید و خداوند را از یاری ولی اش خشنود ساخته اید. اکنون که با همتی به بلندای افلاک و اراده ای راسخ و آهنین، ثبات قدم تان را به تلاش تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) اعلام نمودید، به شما صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    این انتظار از شما می رود که با همتی شایسته به شروط عضویت در این گروه پایبند بوده و با تمام وجود بند بند آن را راهنمای اعمالتان سازید تا انشاالله به زودی با استقامت در این امر الهی، به اتفاق یکدیگر زیر پرچم البیعت لله و تحت فرماندهی امام زمان (علیه السلام) به افتخار سربازی آن امام عزیز، که رستگاری دنیا و آخرت در آن است، نایل شویم.

    باعزت و سربلند باشید زیر سایه و پرچم امام زمان (ع)

    یا مهدی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی